duminică, 5 februarie 2012

Ceasul patrat si caracterul

 Bunicul meu spunea ca singurul sfat pe care i la dat mama lui inainte de a se casatori a fost sa nu cumva sa-si ia o sotie care nu are flori in curte, ca femeia care nu are grija de flori nu are nici de el, nici de copii si nici de familie... si el a tinut cont de asta, apoi viata i-a confirmat ca mama lui avusese dreptate, deoarece una dintre fetele cu care a vrut el sa se casatoreasca dar care nu avea flori s-a casatorit cu un baiat bogat si in cativa ani l-a dus la sapa de lemn, au pierdut si pamantul si animalele si averea, apoi acesta e devenit betiv si la final si-a pierdut si casa ( a luat-o banca) in timp ce bunicul meu si cu bunica desi nu au avut nimic la inceput au muncit si si-au cumparat si casa si animale si pamant, asa ca bunicul meu a tot spus despre acel sfat primit de el la tinerii de prin vecini :)) si ai sfatuia sa se casatoreasca doar cu femei care iubesc florile.

 Ei bine acum cateva zile am aflat un lucru important de la un coleg pe care l-am intilnit pe forumul ceasornicarilor si care m-a sfatuit cum pot cunoaste un bun meserias si un om de calitate dupa ceasul de la mana :))) sigur ca asta nu pot crede 100 %... dar va zic ca in conformitate cu spusele lui persoanele deosebite, sincere, dedicate familiei si profesiei, cele cu suflet artistic si inteligenta sclipitoare cam toate poarta ceasuri patrate ori dreptunghiulare...

( de fapt cand e vorba despre ceasuri si cele dreptunghiulare tot la "patrate" intra)
 mi-a spusdespre un coleg al sau arhitect care era pur si simplu un om extraordinar si care poarta ceas patrat, si cum i-a salvat sotia un medic de la Timisoara care purta ceas patrat,
apoi am povestit mult timp despre personalitatile care poarta s-au purtau ceas patrat... printre ele si regretatul Emil Hossu si Albert Einstein...




 Acum fie ca o fi adevarat, fie ca nu o fi... trebuie totusi sa recunosc ca nu am cunoscut pe nimeni inca in viata mea care sa poarte ceas patrat inafara de bunicul meu, si ceasurile patrate sant si foarte putine pe piata, din cele 2222 de modele de ceasuri din catalogul UHREN exclusiv 2012
doar 244 sant patrate... ori dreptunghiulare, Iar dintre modelele de ceasuri patrate ori dreptunghiulare cel mai cumparat model este Casio MTP-1336L cu data la ora 6


Printre persoanele care poarta ceas patrat (s-au dreptunghiular :))) se numara si...

Mircea Badea

 Florin Piersic

Emil Boc

 Ilie Nastase

Ion Iliescu

Gheorghe Hagi

Ion macelarul de la Balc

Mircea Basescu

Traian Basescu poarta inca de pe vremea cand era presedinte al PD un ceas dreptunghiular cu data la ora 6 marca  Cartier Tank American   din aur masiv cu o valoare de piata de peste 11.000 de euro.




21 de comentarii:

  1. Ma, cum lestii tu pe toate??
    Nu-mi mai place ceasul dreptunghiular :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))))
      Mie imi plac cele subtiri cum este ceasul lui Gheorghe Hagi :))

      Ștergere
  2. Pai da, dar ca teoria dansului e valabila doar daca se presupune ca respectivii si-au achizitionat singuri ceasul dupa gustul lor. Ori nu putem fi siguri de asta. Foarte probabil, multi l-au primit de la sotie sau mama (e foarte la moda cadoul asta) deci reflecta gustul si caracterul acestora si nu al primitorului, nu? Pe cand cu florile eu zic ca e o teorie mai sigura, fiindca presupune actiunea unica a persoanei respective si nu interventia anturajului :D.
    Eu-s tot posesor de colectie de ceasuri rotunde. N-am nici unul patrat si nici nu-mi prea plac, asa ca probabil nici nu voi avea :)). Dar nici suflet artistic nu cred ca am...
    Vladimir

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uite sa stii ca ai mare dreptate, cu siguranta asa este.
      Si ceasul Bunicului meu a fost cumparat de o vecina de la Cluj ca la noi nu se gaseau si nu era prea incantat de forma lui :)
      ... E foarte, foarte corect ce spui !

      Ștergere
  3. Si Minoki are un ceas patrat. L-am primit de la Bufi de ziua mea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru mine, ceasul, patrat sau nepatrat, are o singura functie : sa-mi arate ora. Asta ca sa stiu sa-mi administrez acest dar extraordinar de la Dumnezeu : timpul.

      Ștergere
    2. tot e bine ca nu seman cu base..am ceas rotund si maaaare

      Ștergere
  4. Poti sa-l adaugi la lista, pe sotul meu. Multi ani a purtat un ceas patrat. Acum nu mai poarta pentru ca i s-a stricat si nu a gasit un ceasornicar sa-l repare. Zace undeva intr-o cutie si nici nu am habar ce marca e, da' eu inca mai am grija de flori. :))) Tare intelept sfatul bunicului tau.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. CCristinaC, cand faci curat si dai de ceas din greseala, vezi cum se numeste si zi si mie :)))

      Ma gandeam ca peste cativa ani sfatul cu florile nu va mai avea suport deoarece acum nu mai e la moda sa ai flori, din ce cunosc eu fetele prefera plusurile si telefoanele mobile, mersul in cluburi si telenovelele nu mai au timp pentru flori nici daca ar vrea :(

      Ștergere
  5. interesant studiul tau! Sa ai o saptamâna faina!
    (http://vis-si-realitate-2.blogspot.com/2012/02/sapte-fotografii-1.html)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si tu, Carmen, sa ai o saptamana faina si calduroasa !

      Ștergere
  6. Mă faci să încep să fiu mai atent la mâinile diferitelor personaje... :))
    Când ai povestit de chestia cu florile din grădină, am cam zâmbit în barbă... Se pare că am nimerit-o! :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te numeri printre norocosi, Max P. !

      Ștergere
    2. Dupa ce m-am uitat la toata galeria de purtatori de ceasuri patrate sa udreptunghiulare, am ajuns la concluzia ca n-o sa pot ajunge niciodata politician, fotbalist, vanator, tenisman sau comentator tv. Pentru ca io am ceasu' rotund- primit cadou de la Ninu. Inseamna ca Ninu-i de vina ca n-o sa fac niciodata in viata avere furand pe rupte, Ninu-i de vina daca n-o sa dau randament in sport si nici n-o sa apar la tv :))
      Faza e ca nici nu vreau sa ajung precum sus-amintitii. Tot ce conteaza ii ca am ceas- ROTUND. Si-mi place de el si nu l-as schimba cu unul patrat pe nici o cariera de politician imbacsit sau sportiv decalibrat :D
      Ninule, tata, ceasul merge brici, nu se patrateste si pe frigul asta se incapataneaza sa mai si ticaie. Multa sanatate iti doresc :)

      Ștergere
    3. :)Ma bucur mult ca merge, de fapt acest tip de ceas este un ceas de cursa lunga cu care nu prea a avut probleme nimeni decat "unii" care al stricau la inceput ca al reglau fara sa citeasca instructiunile de folosire inainte :))
      Multa sanatate iti doresc si eu Shino, si tie si familiei tale !

      Ștergere
    4. Ninule, m-ai facut sa zambesc cu toate ca incepe sa-mi coaca o masea, eu port destul de mult un ceas patrat-dreptunghiular dar muuult mai ieftin decat cele ce apar in pozele de mai sus, http://www.ceasornicar.ro/forum/viewtopic.php?f=2&t=1365&p=31332#p31332 chiar daca are un mecanism slab eu ma folosesc de el ;)
      PS cum sa scap de gramada de flori din casa ? ;)

      Ștergere
    5. @ PS cum sa scap de gramada de flori din casa ?

      Imprumuta o capra din vecini de undeva !


      Fain ceasul, sa-l porti sanatos !

      Ștergere
  7. Buna ideea cu capra, cred ca ar trebuii sa cumpar una deoarece laptele este foarte sanatos pentru copii si mai face putin loc pe pervazele de la geamuri :))
    Ps de cand citesc blogul parca nu ma doare asa tare maseaua :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mergi la un dentist si nu o lasa sa te chinuie... :(

      Ștergere
  8. Eu mi-am cumparat de pe http://www.brasty.ro si am primit reducere de 5% la urmatoarea achizitie neputand cumpara altul(Lipsa de bani ) ) las aici pentru voi codul= BRASTY05
    Folositi cu incredere trebuie introdus in cosul de cumparaturi!

    RăspundețiȘtergere

Abtine-te de la comentarii jignitoare sau vulgare ca oricum nu le va vedea nimeni, nici chiar eu ca pe alea le citesc cu ochii inchisi. De asemenea, postarea comentariilor sub anonimat vor fi aprobate intr-o anumita limita.