Operatiunea jgheabul

Din ciclul..."Tichia de margaritar"
... Sambat a a fost zi libera asa ca am gasit pe vecinul meu acasa si am mers cu el cu masina sa-mi ridic pensia de pe card...
   Dupa ce am scos banii am mers sa-mi cumpar o teava de canalizare pe care sa o folosesc pe post de burlan la jgheabul de colectare a apei de ploaie de la casa... deoarece au aceeasi dimensiune si un burlan din PVC are viata muuult mai lunga decit unu din tabla.

Fostul burlan era mancat de rugina si era asezat pe gardul de la strada, arata si inestetic si cine vroia sa stea pe terasa din fata casei mereu dadea cu capul in el din cauza ca era cam jos...si ca sa ajunga la terasa trebuia sa treaca pe sub burlan asa ca am hotarit sa fac modificari...


  Am ajuns la magazinul unde avea de vinzare asa ceva si am mers sa cumpar teava :)) dupa ce am cumparat-o am luat-o pe umar si am plecat cu ea spre casieria magazinului... i-am zis vecinului ca tot eu o s-o duc si la masina... si el a zis ca sint nebun si nu am curaj sa merg cu ea prin oras 200 de metri cit era pina in parcarea unde era masina :))


Am platit-o si am plecat cu ea... i-am zis sa-mi faca o poza sa o pun pe blog :))
Cine s-a nimerit pe strada in acel moment nu o sa uite prea curind ce a vazut :)) :)) am avut noroc ca era panta si nu a trebuit sa-mi folosesc decit o mana la condus..cu una am putut duce teava :))

Dupa ce am ajuns acasa am montat-o impreuna cu vecinul meu.... si a iesit asa ...

Comentarii

  1. Esti un barbat foarte dragut atat la propriu cat si la figurat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Faina treab-o iesit! Faina si poza ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma refeream la poza in care cari "jgheabul" :))

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) Multumesc mult Doamna Steliana.. sper sa citeasca cit mai multe femei ce ati spus..poate, poate una ma rapeste :))

    ..Of Alina... nu iti spun ce mandru eram prin Oras cu el in spate :)))
    si cum se ferea lumea din calea mea :)) sa-mi faca loc.

    RăspundețiȘtergere
  5. si Piticul? unde e piticul? :)
    Încet încet, cu putere, pricepere si rabdare, pui totul la punct! Felicitari Ninu!

    RăspundețiȘtergere
  6. Carmen, Multumesc mult ! ..Piticul are acum o alta familie si multaaaa iarba asa cum ii place lui...uite aici scrie :http://ninulescu.blogspot.com/2010/11/isidor-jagermaster-cauta-un-loc-cu.html

    RăspundețiȘtergere
  7. Ma ce mandru esti !
    Din cate vad, mai ai un singur hop (tencuitul casei in exterior) si esti bun de premiat.

    RăspundețiȘtergere
  8. Zinca, ai perfecta dreptate, tencuitul casei mai trebuie si e noua, ca incet, incet le-am cam facut pe toate, si am extimat ca as putea sa o impart in 3 si sa o termin in 3 ani si de tencuit, asta in caz ca nu mai gasesc nici un sponsor intre timp :) Macar fatada as vrea sa o pot face anul viitor.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Abtine-te de la comentarii jignitoare sau vulgare ca oricum nu le va vedea nimeni, nici chiar eu ca pe alea le citesc cu ochii inchisi. De asemenea, postarea comentariilor sub anonimat vor fi aprobate intr-o anumita limita.

Postări populare de pe acest blog

Moartea unui joc frumos

Casio G-Shock, un ceas fara concurenta

Blogul lu' Ninu si Lumea femeilor