Cenusa unui nou inceput


Departe se auzea un urlet..si pentru o clipa am crezut ca am adormit si m-am visat in Africa... apoi am observat petalele de trandafiri ce ningeau usor din parul tau si am stiut ca e aievea...

Ma deranja nisipul ce ti se scurgea din ochii mari albastrii, imi intra in urechi, in gura... incercam sa-ti spun Te iubesc... dar nu ajungeam cu fraza la jumate ca mi se umplea gura de nisip si trebuia sa tac... nu-l scuipam... era prea valoros..era nisip din ochii tai asa ca il inghiteam cu inghitituri mici si dese..sa nu ma inec...

Mi-am asezat capul pe pulpa ta... mirosea a zambile si a floare de tei... si atunci realizam unde ai fost azi noapte cind te cautasem prin toate ungherele sufletului cuprins de ingrijorare... Ai fost iar sa colinzi padurile..sa sari din copac in copac ca o veverita ce cauta alune... rautate-o ce ma chinuiesti...

Avea gust bun pulpa ta..ti-o atingeam cu virful limbii.. desi as fi vrut sa musc cu pofta... desi as fi vrut sa te devorez cum devoreaza termitele un copac uscat... dar imi era teama ca o sa-ti faci despre mine o impresie gresita, asa ca ma multumeam cu atit... apoi am vazut pe genunchiul tau o buburuza.. se intorcea buimaca de colo colo si am alungat-o...imi era prea greu sa stiu ca te atinge si ea.. Am dat usor toate florile de crin din asternuturile noastre la o parte sa-ti dezvelesc tot trupul.. si am vazut ca acum si crinii miroseau a zambile si a floare de tei...
Apoi am inceput sa te sarut... intii pe fiecare fir de par in parte... apoi unghiile una cite una... m-am oprit putin la degetul mare al piciorului sting... stii cit imi place sa ti-l rontai cind stam unul linga altul si asteptam rasaritul... dar mi-a fost teama ca daca o sa incep nu o sa ma mai pot oprii... si inca mai aveam multe de sarutat la tine...

Daca nu ar fi acel urlet...acel urlet sinistru care ma face sa inghet...ar fi mult mai bine... cred ca il auzi si tu...dar ti-e teama sa strici vraja dragostei noastre cu intrebari aiurea... stiu ca acum numeri frunzele din copacul ce creste deasupra noastra... iar sint cu citeva mai putine .. si stiu ca din sufletul tau iar se vor rostogolii diamante mici...

Mai stii cind te-am intrebat ce sint ?... Si tu mi ai zis ca sint lacrimi de dor... Si eu nici macar nu stiam ce e dorul... Apoi m-ai invatat tu... m-ai invatat in fiecare zi in care nu erai cu mine... in fiecare zii in care te vedeam in soare..in stele, in vint... te vedeam in tot ce ma inconjura si nu te puteam atinge... abia atunci am inceput sa stiu si eu ce e dorul... apoi m-ai invatat sa te sarut...apoi m-ai invatat cum sa traiesc fara sarutul tau... si eu nu am reusit... am incercat sa respir..dar parca cineva imi astupase gura si nasul...simteam ca ma sufoc..si tu ti-ai asezat buzele peste ale mele..si apoi am simtit din nou ca traiesc... mi-ai redat viata cu sarutul tau...

... Talpa ta are gust de cirese..si palmele tale au gust de cirese... si am gustat atit incit buzele incep sa mi se lipeasca de la dulce..noroc ca am gasit in buricul tau citeva boabe de roua cu care mi-am stimparat setea... abia atunci ai deschis incet ochii si m-ai privit... ti-ai trecut usor degetele prin parul meu si ai zimbit.. si sufletul meu s-a umplut de bucurie... erai moale si pufoasa ca un nor de vata de zahar... si nu am rezistat sa nu-mi asez capul pe sinul tau alb si fraged... apoi am adormit...

Cind am deschis ochii in jurul meu era numai cenusa... m-am speriat cit de mult dormisem..din florile de crin nu mai ramasese decit niste petale uscate si ingalbenite de vreme...am inceput sa dau cenusa la o parte disperat... ..se ridica in sus scormonita de degetele mele... vroiam sa gasesc macar ceva care sa imi spuna ca ai fost aici...macar o urma a ta..macar mirosul trupului tau..si nu era nimic... mi-am ridicat ochii spre cer si te-am strigat tare din toata inima..dar din gura mea nu a iesit decit un urlet trist si sinistru de groaza... urletul sufletelor singure... Si abia atunci am realizat ce erau acele urlete pe care le auzeam cind eram impreuna....

M-am intins incet peste cenusa... si am inceput sa o sarut...daca voi saruta fiecare particula in parte stiu ca vei renaste... stiu ca acesta nu e sfirsitul ci doar cenusa unui nou inceput !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Moartea unui joc frumos

Casio G-Shock, un ceas fara concurenta

Blogul lu' Ninu si Lumea femeilor