Mi-e dor





Mi-e dor de noptile de vară
Cînd stam privind la stele afară...
Ori urmărind cîte-un arici
Prin tufele cu licurici.
Cînd ne iubeam ca doi nebuni...
Gustam din gura ta căpşuni...
Şi miere de pe pielea ta...
Apoi plîngeam..iubita mea,
Şi lacrimi imi cădeau pic...pic
Pe pulpa ta şi pe buric.
Plîngeam ca nu vom fi mereu...
Tu zîna mea, eu pajul tău.
Ştiam că lumea asta rea
Te va opri să fi a mea..
Şi ne-om vedea doar pe furiş
Prin tufele de zmeuriş...
Iar restul vieţii voi căta...
Parfumul tău pe perna mea.

Ninu 28 feb.2009

Comentarii

  1. Multumesc mult, sint din suflet..atunci cind suferi e bine sa inchizi ochii si sa taci, dupa un moment o sa auzi sufletul cum iti vorbeste :(

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Abtine-te de la comentarii jignitoare sau vulgare ca oricum nu le va vedea nimeni, nici chiar eu ca pe alea le citesc cu ochii inchisi. De asemenea, postarea comentariilor sub anonimat vor fi aprobate intr-o anumita limita.

Postări populare de pe acest blog

Moartea unui joc frumos

Casio G-Shock, un ceas fara concurenta

Blogul lu' Ninu si Lumea femeilor